מבקר המועצה והממונה על תלונות הציבור
מבקר המועצה מקיים ביקורת על פעילות המועצה כגוף ציבורי, במטרה לייעל ולוודא שהמועצה מתנהלת על פי אמות המידה הבאות:
- יעילות וחיסכון.
- טוהר המידות.
- החזקת הרכוש והכספים, ודרכי ניהולם.
- קיום הוראות הדין.
לפחות אחת לשנה, מוגש דו"ח ביקורת ובו סיכום פעולות הביקורת שנערכו, פירוט הליקויים שנמצאו והמלצות למניעת הישנותם, לטובת עבודה תקינה ברשות המקומית.
הממונה על תלונות הציבור:
הממונה על תלונות הציבור מהווה כתובת לתושבים המעוניינים בבדיקה בלתי תלויה של פעולות הרשות.
הממונה על תלונות הציבור, מגיש פעם בשנה דו"ח מרוכז לראש המועצה, ולחברי מליאת המועצה.
הפנייה לממונה על תלונות הציבור תהיה השלב האחרון, כאשר תקדם לה פניה לבעלי תפקידים רלוונטיים במועצה. רק מי שקופח בתשובתו, יוכל לפנות לממונה על תלונות הציבור.
ניתן להפנות תלונה אל הממונה על תלונות הציבור באמצעות טופס מקוון או או להגיע למשרדי הממונה על תלונות הציבור בתיאום טלפוני.
להגשת טופס תלונה לממונה על תלונות הציבור לחצו כאן
סקר סיכונים למועצה 2024
דו"ח ביקורת פנימית כולל תגובות לשנת 2022
דו"ח הממונה על תלונות הציבור לשנת 2021
דוח הממונה על תלונות הציבור לשנת 2021.pdf
דו"ח ביקורת פנימי -דין וחשבון 2021
דוח ביקורת פנימי -דין וחשבון 2021.pdf
ארכיון